2012. szeptember 23., vasárnap

Pelenkázó alátét

Nemrég mutattam a csak négyzetekből készült járóka betétet. Az ahhoz használt vízlepergetős anyagból maradt egy kisebb darab, s rögtön tudtam mire fogom használni. Pelenkázó alátétet varrtam belőle. nagyon hasznos, ha nem itthon vagyunk, összehajtva, tekerve a táskában magunkkal vihető, és bárhol is kell pelenkázni, tiszta környezetet tudunk biztosítani. A vízlepergetős réteg hasznos például akkor, ha vendégségben kisebb baleset történik pelenkázás közben, s így nem tesszük tönkre vendéglátónk kanapéját. :)

Hordozható pelenkázó alátét
 Hordozható pelenkázó alátét
Tettem közé egy vékony réteg polár anyagot is, így ha esetleg asztalra tesszük, akkor is elég puha a kicsi buksinak.

3 megjegyzés:

  1. S mondd csak, várjátok még azt a babát, vagy már ringatod a karodban? Egy ideje furdal a kíváncsiság!

    VálaszTörlés
  2. Szia Bejus! Lassan fél éves :)

    VálaszTörlés
  3. Én is elgondolkodtam rajta, hogy vajon mikor is érkezett a Baba ... már eltelt fél év?! Hogy telik az idő!

    VálaszTörlés