2011. december 4., vasárnap

Ünnepnap - Napkalapos Zsuzsis párna Krealadytől

Láttátok már Krealady alkotásait? Aki nem ismerné, mindenképp pótolja! Nekem nagyon tetszik pl. az adventi naptárja! Ma ő jött vendégségbe hozzám, és hozta a nemrég varrt napkalapos zsuzsis párnáját.









Napkalapos Zsuzsis párna Krealadytől

Imádom Edina szappanjait, és már csak az alkalmat vártam, hogy lebartellezhessek vele egy jó kis üzletet. Szerencsémre ő már ismerte a dolgokat, amiket készítek, mert egy korábbi játékban őt sorsolta nekem Fortuna párként, és küldtem neki ajándékot. És ő is követte azóta az én blogomat, mindjárt tudott is választani magának a szappanokért cserébe - egy Tildát és egy párnát. - Na, ez utóbbitól tojtam kicsit be, mert ilyet még csak egyszer csináltam, és nem igazán tetszett a végeredmény. Na, most összeszedtem magam. Sokféle ötlet közül egy nagyon helyes kis mintát választottam végül. Őt:
Amit még biztosan tudtam, hogy azonos színvilággal készítem el Tildát és a párnát. A párnához először kiválogattam az anyagokat, aztán szépen felrajzoltam a motívumokat a vatexre - rosszul!!!
Merthogy ugye nem tükörképet nyomtattam! Még jó, hogy a vatexnek a ragasztós oldalára is lehet rajzolni, így ezt ejtettem meg, és így már az a kép lett a végeredmény, amit szerettem volna - nem a tükörképe. (Mert mondanom sem kell, hogy az első párnámnál sem tükörképet nyomtattam, és ott kétoldalú vatex-szel dolgoztam. Nem tudtam mit tenni, ott tükörkép lett a kép.)

No, innen jött a vagdosás és vasalás a kiválasztott anyagokra.
 

Nem volt más dolgom eztán, minthogy a helyükre illesszem és felvarrjam őket. Ezen a képen még csak papíron próbáltam.


És a bibi ott van, hogy innentől nem készítettem fázisfotókat, annyira a munkára koncentráltam. - Összességében végül összejött az, amit szerettem volna. Találtam megfelelő anyagot a hátuljára is. És bevallom, elégedett vagyok a végeredménnyel. Olyannyira, hogy megjött a kedvem a folytatáshoz hasonló stílusban:) Már csak egy képet tudok mutatni, a készet, a baba és a párna együtt:
Napkalapos Zsuzsi párna applikációval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése