2011. szeptember 19., hétfő

Karácsonyi szívek

Körmi mikulásával kezdetét vette a karácsonyi készülődés sorozat. Elsősorban a tavaly karácsonyra készített díszekből, ajándékokból hozok majd néhányat, de lesz köztük régebbi gyártmány is. Ezeket a szíveket tavaly varrtuk Kingával, nagyon élveztem. :) 

Tavaly találtam egy gyönyörű zöld anyagot a méteráru turkálóban.Nagy kedvenc lett, ritkán találok szép karácsonyi mintás zöld anyagot elérhető áron, úgyhogy különösen örültem neki.

Vágtam egy csíkot egy világos anyagból is, majd egymás mellé varrtam őket. Félbehajtva rárajzoltam az egyik tildás szívecskét, és körbevarrtam, kis részt kihagyva kifordításhoz. Korábban mindig úgy készítettem, hogy a rárajzolás után kivágtam, s csak utána varrtam körbe. Aztán az egyik tildás könyvben olvastam hogy a varrás után vágjuk csak körbe. Sokkal egyszerűbb vele bánni a varrógép alatt. Hát ilyenek lettek, idén is elő fogom venni őket, hogy díszítsék az otthonunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése