2011. szeptember 6., kedd

Jankának

Legeslegelső unokahúgomnak készült ez a törölköző. Igaz nem tőlünk kapta, hanem a Mamától, de a betűket én varrtam rá. Ismét használtam a felvasalható ragasztós fátylat, csak ajánlani tudom, sokkal könnyebb így applikálni, mintha csak gombostűzném.
Neves törölköző applikálva

Amikor elkészültem vele, mutattam Kedvesnek, hogy milyen lett, erre megkérdezte: "Az "N" betűt direkt varrtad fordítva?"... Mondanom sem kell, kb. háromszor annyi idő volt a betűt lefejtegetni, mint előtte felvarrni... No, de legközelebb kétszer is ellenőrzöm, mielőtt varrni kezdem, az biztos. :)

A játékom már csak egy hétig tart, gyertek minél többen!

1 megjegyzés:

  1. Igen sokkal szebben lehet applikálni a kétoldalán ragasztós fátyollal és ráadásul nem is rojtozódik tóle az anyag széle. Szerintem Te most egy életre megtanultad, hogy rafkós jószág ez a fátyol. Én is jártam már hasonlóképp :-((
    Ági

    VálaszTörlés