2011. szeptember 1., csütörtök

Ajándék Ágó varróműhelyéből

Ágó a múlt hónapban indított játékot, feleslegessé vált anyagait osztotta három felé, s három szerencsés varrogató örülhetett neki. Többek között én is. :)
Kirakosgattam a sok szép anyagdarabkát az ebédlőasztalunkra, hát, épphogy csak elfértek. Nem gondoltam, hogy Ágó ennyi mindent fog küldeni.

Még egyszer nagyon-nagyon köszönöm! Ígérem, hogy szépen sorban hasznosítani is fogom őket! Ha valaki elég szemfüles, az észrevehette, hogy a vasárnap bemutatott kis textil tárolóhoz már ezekből használtam fel a nyuszis-kutyás anyagot.


Az én játékom pedig zajlik még, gyertek minél többen!

2 megjegyzés:

  1. Na ne csináld ezt! Most festek anyagokat, hogy tudjak valami szépet varrni. Neked meg anyagözönöd van! Ez nem ér!!! :D
    Különben nagyon szépek, készíts sok szép mindent belőle!

    VálaszTörlés
  2. Jó kapni, de jó adni is.
    Azthiszem a játékbeli 12 anyaghoz hozzáteszek még néhányat :)

    VálaszTörlés