2011. július 25., hétfő

Levendulapárnácskák

Sok-sok levendulacsokor szárad most a lakásunkban. A polcok konzoljaira, a fűtéscsőre, a kulcstartóra... minden elképzelhető helyre akasztgattam őket. A terv természetesen illat-, illetve molyűző párnácskák, zsákocskák varrása volt levendulatöltettel. Még halogattam volna egy darabig, ha meg nem látom BoGár krea felhívását a párnácskák varrására. Így aztán egyik este én is hozzáfogtam, s elkészült az első hármas.
Levendula párnácskák
BoGár kis négyzetekből indult ki, én téglalapokat vágtam, gondoltam, felesleges, szétvágni, úgyis összevarrom őket minden oldalukon. 
Szóval félbehajtottam a téglalapokat, kis rést hagyva levarrtam, a csücsköket levágtam, majd kifordítgattam őket.
Levendula párnácskák

Levendula párnácskák
Ezután következett a leghosszabb művelet, a kis szárított csokrokról leszedegettem a virágokat. Mivel más tömőanyagot nem tettem a párnákba, elég sok virág kellett hozzájuk. A három kis párna négy kis csokor virágot nyelt el. Kerestem hozzá gombot, kis zsineget... és ilyenek lettek:
Levendula párnácskák

6 megjegyzés:

  1. A Te párnácskáid is helyesek! Én is nagyon szeretem a foltvarrást csak ritkán űzöm. Többet hímzek. Ha szereted a hímzést és van kedved játszani, hamarosan indul nálam játék. A részleteket megtalálod a margoxszemesei blogspot.com oldalon Beharangozó bejegyzésnél.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a meghívást! Sűrűbben be fogok nézni hozzád :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves kis párnácskák lettek! Én is készítettem hasonló illatpárnát és még másféle kis zsákocskákat is.
    Szeretem a levendulát, időnként, amikor kevés van kiegészítem egy kis tömőanyaggal is, s levendulaolajat cseppentek rá!:)
    Jó volt körülnézni Nálad! Máskor is jövök:)

    VálaszTörlés
  4. Éva, örülök, hogy benéztél hozzám, és várlak máskor is! :)
    A következőnél én is teszek majd bele tömőanyagot, akkor kevesebb virág fogy, az tény :)

    VálaszTörlés
  5. A levendulák is "sajátok"? Mármint nálatok a kertben teremnek?

    VálaszTörlés
  6. Sajna kertünk még nincsen, a levendulákat egy levendulaföldön "szüreteltük" barátnőkkel. Jó kis program, nagyon élveztem :)

    VálaszTörlés