2011. július 27., szerda

Apró fecnis madarász

Bogi hozta el a szabásmintát még Dömösre. Akkor csak a nagyobb madarat varrtam meg, de azóta kipróbáltam ezt a picikét is. Nem tudtam abbahagyni... újabb és újabb madarak születtek.:)

Tilda kismadár

A képen a kulcshoz viszonyítva talán látszik, hogy milyen aprók, pont ezért nagyon alkalmasak az apró fecnik felhasználására.

Tilda kismadár

Igazából azóta legalább kétszer ennyi madárka készült már... nagy részét elajándékoztam, tíz bordó színekből összeválogatott madárka pedig nálunk díszíti az előszobát sorban egymás alá fűzve.

A kovácsoltvas kulcstartónkat, mint a korábban mutatott karnist is, Emő apukája készítette. Ha bármi kovácsoltvas dolgot szeretnél, bátran ajánlom, gyönyörűen dolgozik!

9 megjegyzés:

  1. Milyen kedvesek ezek a madárkák, idáig hallatszik az énekük:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, mennyi levendula...
    bartelezhetünk? varrok neked vmit cserébe levenduláért! :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, hát csábító ajánlat... :)
    Mennyi levendulát szeretnél?

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon helyesek ezek a madárkák, vidám lesz tőle az ember lánya :)
    Talán elkerülte a figyelmem: kézzel varrod őket - a méretük miatt gondolom - vagy ez gépi varrás?

    VálaszTörlés
  5. Kézzel varrtam mindet, nagyon gyorsan körbe lehet érni rajta, nincs értelme géppel varrni. No meg szerintem nekem nem is menne szép ívesre.

    VálaszTörlés
  6. madár mániásként szeretném elérni ezenek a madaraknak a szabásmintáját, ha lehetséges. Köszönettel: Aranka

    VálaszTörlés
  7. Aranka, a szabásminta valamelyik Tilda könyvből származik. Szerintem a neten is fent van, keresgélem, hátha megtalálom, de keresd te is, hátha neked előbb meglesz :)

    VálaszTörlés
  8. Itt találtam egyet: http://2.bp.blogspot.com/_0abXQP6he4g/TR9r1zIPlhI/AAAAAAAAEAU/DPL6AKOl81w/s1600/how+to+sew+tilda+bird+2.png

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a segítséged! Üdv A

    VálaszTörlés